تفاوت لیفت لثه با جراحی لثه

دانستی برای افزایش اطلاعات عمومی

تفاوت لیفت لثه با جراحی لثه

۹ بازديد
از همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم و بگوییم که لیفت و یا جراحی لثه، هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و یکی می باشند به طور کلی یکی از جراحی های رایج در دندان پزشکی ها برای اصلاح طرح لبخند و همچنین اصلاح شکل و ابعاد لثه ها، لیفت لثه می باشد. در جراحی های لیفت لثه دندان پزشک و متخصص به کمک لیزر و یا چاقوی جراحی بافت اضافی لثه را بر داشته و خط لثه را صاف و همتراز می کند و سپس برای جلوگیری از خونریزی و یا نگه داشتن بافت ها در جای خود، آن ها را بخیه می زند. به طور کلی فرآیند لیفت لثه در یک جلسه، به اتمام می رسد.
انجام جراحی لیفت لثه برای چه افرادی مناسب می باشد؟
همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم فرآیند انجام جراحی لیفت لثه باعث بهبود نسبت لثه ها به دندان می‌ گردد و در نتیجه لبخند را زیبا تر و جذاب تر خواهد کرد.
افرادی که دارای بافت لثه یا خط لثه بلند می باشند، بیشتر افرادی هستند که برای انجام جراحی لیفت لثه نتیجه ی مطلوبی دریافت خواهند کرد، البته انجام عمل لیفت لثه برای افرادی انجام می شود که سیگاری نب.ده و از لثه های سالمی برخوردار باشند همچنین بهداشت دهان و دندان های خود را مرتبا رعایت کنند. در طول مشاوره های دندان پزشک و یک متخصص معاینه توسط دندان پزشکی به طور کامل انجام می شود، سپس خط لثه با جزئیات ارزیابی شده . در نهایت مشخص می ‌شود که دقیقا کدام نواحی از لثه ها و به چه اندازه و میزان کانتورینگ و لیفت لثه برای فرد نیاز می باشد و چگونه می ‌توان به بهترین شکل قرینه سازی و تقارن لثه و دندان‌ ها را امکان پذیر کرد.
مزایای لیفت لثه یا کانتورینگ
همانند سایر درمان های مرتبط با زیبایی، مزایای لیفت لثه باعث زیبایی ظاهر لبخند و افزایش زیبایی در چهره خواهد شد و اعتماد به نفس را در افراد بالاتر خواهد برد. از دیگر مزایای کانتورینگ میتوان به ماندگاری و دائمی بودن آن، تقارن در لثه ها، بهبود ظاهر دندان و درمان برخی بیماری ها نام برد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.