آرشیو بهمن ماه 1401

دانستی برای افزایش اطلاعات عمومی

از چه طریق آویسل خریداری کنیم؟

۶ بازديد
پودر سفید رنگی که بیب بو و بی مزه می باشد درواقع پودر آویسل، که با نام MCC،E460 نیز شناخته شده است امروزه یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین مواد برای اخت و تولید انواع دارو و سایر صنایع می باشد. میکروکریستالین سلولز در واقع از سلولز چوب آلفا تهیه و درست شده است و به عنوان یک ماده ضد انقباض، ضد کپک و همچنین به عنوان نوعی امولسیفایر عمل می کند. این ماده یعنی آویسل ها در آب، اسید های رقیق شده و همچنین در اکثر حلال های آلی حل نمی شوند و این ویژگی می تواند برای ساخت برخی از محصولات مزیت محسوب شود. این محلول در محلول های هیدروکسید سدیم تقریبا نامحلول می باشد. میکروکریستالین سلولز می تواند با فرآیند های  متفاوتی از جمله تبخیر، هیدرولیز اسید و اکستروژن تولید شود. این ماده به دلیل اثر مویرگی تخلخل سطح آن بسیار جذب می شود زیرا به عنوان یک حامل برای مایعات عمل می کند. تخلخل آن، باعث خشک شدن و تمیز شدن سریع گرانولاتور مرطوب می شود.
از کجا می توانیم آویسل تهیه کنیم؟
شرکت آوا شیمی صبا با چندین دهه سابقه و فعالیت درخشان در زمینه تولید و تامین انواع موارد دارویی و همچنین مواد جانبی از این حساسیت مطلع بوده و سعی داشته همواره از با کیفیت ترین و مطرح ترین برند های حال حاضر جهان این ماده مؤثر را تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت در حال حاضر امکان خرید آویسل را در سبد فروش خود داشته و شما می توانید با تماس با دفتر مرکزی، از شرایط، برند و سایر موارد دیگر اطلاع کسب نمایید.
کاربرد انواع آویسل ها
همانطور که بالا تر نیز اشاره کردیم ماده و پودر آویسل کاربرد های متنوعی دارا می باشد از جمله کاربرد در صنعت تولید مواد غذایی به عنوان تثبیت کننده داغ و سرد، ضد انعقاد، جایگزین چربی در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان ضخیم کننده چربی و همچنین صاف کننده و در صنعت نوشیدنی سازی به عنوان عامل ژل، تثبیت کننده، عوامل ضد انجماد و همچنین مواد معلق مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دریافت انواع خدمات درمانی روکش دندان

۳ بازديد
همگی ما می دانیم که برای داشتن دندان های سالم، در ابتدا لازم است بهداشت دهان و دندان هایمان را رعایت کنیم. اما در  شرایطی با توجه به نوع دندان ها و همچنین نوع خوراک، ممکن است دندان های ما نیازمند دریافت خدمات درمانی مانند روکش دندان شوند که در اکثر مواقع نیز در سنین میانسالی اتفاق می افتد. اما روکش دندان چیست و چه اتفاقی برای دندان ها رخ می دهد که به دریافت چنین درمانی نیازمند می شویم؟ این مبحثی می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
روکش دندان ها چیست؟
روکش های دندان درواقع امروزه یکی از رایج ترین و متداول ترین روش ها برای ترمیم دندان ها می باشد که تاج و یا کلاهکی شبیه به دندان های اصلی می باشد که در امر جوییدن شما را یاری می کند. به همین دلیل است که انجام خدمات روکش دندان را تاج مصنوعی برای دندان ها نیز معرفی می کنند.
چه زمانی افراد نیازمند خدمات روکش دندان می شوند؟
روکش دندان زمانی برای افراد تجویز می شود که دندان های فرد دچار آسیب دیدگی های وسیع، پوسیدگی شدید و گسترده و عواملی از این دست دچار شده باشد، پزشک توصیه می کند.
انواع روکش های دندان
  • روکش معمولی یا پی اف ام
  • روکش زیرکونیا
  • روکش ایمکس
اما یکی از بهترین روش های اعمال روکش دندان، روکش های سرامیکی می باشند که شباهت بسیاری به دندان های طبیعی دارند و در نتیجه از طرفداران بسیاری نیز برخوردار می باشند. هرچند لازم به ذکر است قیمت روکش دندان های سرامیکی به علت همین شباهت و نزدیکی با دندان های انسان، بیشتر از سایر مدل ها می باشد.
آیا پس از انجام روکش دندان نیاز به مراقبت هایی می باشد؟
برای مراقبت های پس از انجام انواع روکش های دندان پس از خوردن غذا، لازم است بین دندان ها نخ دندان کشیده و بهداشت دهان و دندان رعایت شود. در نظر داشته باشید که در روز های اولیه باید غذاهای نرم خورده شود و هیچ گاه از دندانی که روکش شده برای شکستن آجیل و یا سایر موارد این چنینی استفاده نشود.

هزینه های جرم گیری و بروساژ دندان ها

۱۲ بازديد
همه ی افراد به احتمال خیلی زیاد حداقل یک بار از خدمات جرم گیری دندان را در زندگی خود بهره برده اند. با وجود آن که این درمان یکی از کم هزینه ترین خدمات درمانی در دندان پزشکی ها می باشد، اما به طبع یکی از دغدغه ‌های افرادی که قصد انجام این درمان را دارند، هزینه و قیمت جرمگیری دندان ها می ‌باشد. به طور کلی دلایل مختلف و متعددی مانند شدت نابهنجاری و داشتن بیماری پریودنتال فعال، بیمه دندان پزشکی، ابزار و روش مورد استفاده و ...، در قیمت بروساژ دندان (جرمگیری) تاثیرگذار می باشد. اگر دچار بیماری های پیشرفته لثه باشید، دندان پزشک موظف است برای درمان این مشکل شما را به پریودنتیست ارجاع دهد که هزینه بیشتری نیز دریافت خواهد کرد، البته این نکته را در نظر داشته باشید که متخصص و دندان پزشک، بهترین روش و درمان را برای شما به کار خواهد گرفت.
عوامل موثر و تاثیرگذار بر قیمت بروساژ دندان ها
  • ویزیت و معاینه دندان پزشک
  • مهارت و تخصص دندان پزشک
  • هزینه ‌های مربوط به جرم گیری و بروساژ عمیقی دندان ها
  • درمان ‌های بعدی
چه افرادی معمولا به بروساژ دندان نیاز پیدا خواهند کرد؟
با چند روز مسواک نزدن و رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان بسیاری از ما با جرم و رسوب هایی بر روی دندان ها مواجه شده ایم، هر چند که این رسوب و جرم ها با همان مسواک ساده نیز از بین خواهند رفت. روی صحبت با کسانی می باشد که به مدت طولانی به درستی مسواک نزده و یا چای و قهوه و دخانیات استفاده می کنند، باید به دندان پزشک مراجعه کرده تا دندان ها و لثه هایشان جرم گیری و بروساژ شود تا از سلامت کامل دندان و لثه خود اطمینان حاصل کنند.

راهکار های کاهش درد پس از کشیدن دندان ها

۵ بازديد
دندان برخی از افراد به علت های مختلفی مانند ضربه، بیماری، پوسیدگی یا عفونت ممکن است آنقدر آسیب ببینند که نیاز به کشیدن پیدا می کنند. در برخی از افراد بزرگسال نیز گاهی به علت شلوغی و کوچک بودن فک آن ها، دندان پزشک مجبور به کشیدن دندان ها می شود. دندان پزشکان با تجربه می ‌‌توانند به صورت ایمن و بدون به وجود آوردن هیچ مشکلی به کشیدن دندان بپردازند و نکات مرتبط با مراقبت از دندان پس از کشیدن را به بیمار گوشزد کنند تا ضمن حفظ سلامت دهان و دندان و عملکرد آن لبخندی زیبا را به بیمار هدیه دهند. به منظور پیشگیری از بروز عوارض جانبی حاصل از کشیدن دندان باید بیمار از همه دستورات دندان پزشک خود پیروی کند.
مراقب های پس از کشیدن دندان
به هر حال پس از هر گونه جراحی و کشیدن دندان ها ممکن است درد ناشی از جای خالی آن در لثه ها حس گردد به همین منظور لازم است مراقبت هایی پس از انجام این روش درمانی صورت گیرد تا روند درمان سریع تر انجام شود. در صورتی که شما مجبور به کشیدن دندان شدید، باید حتما پس از آن باید مراقبت هایی را در نظر بگیرید تا دچار عوارض های نا خواسته در لثه نشوید. بعد از کشیدن دندان، حتماً داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را به صورت منظم مصرف کنید، از دست زدن، زبان زدن، مکیدن آب دهان و تحریک محل دندان کشیده شده جداً خودداری کنید تا لثه به طور طبیعی در جای خود شروع به ترمیم کند و تا 24 ساعت اولیه از مایعات سرد و غذاهای نرم استفاده نمایید تا محل دندان به خوبی شروع به ترمیم کند.
کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا
یکی از کم هزینه تریم و البته مناسب ترین قیمت کشیدن دندان می باشد که در رده ی خدمات درمانی قرار گرفته و شاید یکی از متداول ترین درمان های موجود در دندان پزشکی ها به حساب بیاید اما کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با دارا بودن دو شعبه در تهران و اسلامشهر به دلیل ارائه ی مشاوره های رایگان و تخصصی به شما امکان دریافت بهتریم و مطمئن ترین خدمات را می دهد که پس از انجام هر گونه خدمات درمانی و زیبایی رضایت کامل را داشته باشید.

خرید انواع محصولات برند گلوریا و کاربرد های مختلف آن

۴ بازديد
برند گلوریا در ابتدا فعالیت خود را با تولید و عرضه ی انواع ابزار های میکاپ و آرایشی آغاز نمود که در نوع خود بهترین و دارا تنوع و رقبای خاص خود می باشد. هر چند که این برند تولیدات و فعالیت خود را تنها به ابزار های آرایشی محدود نکرده و در نهایت وارد حوزه ی بهداشتی و ضد عفونی کننده ها نیز شده است. به طور کلی اگر حوزه ی فعالیت برند گلوریا را بخواهیم شرح دهیم می توانیم از مواردی مانند  ضد عفونی کننده گلوریا، مواد جانبی دارو گلوریا، مواد مؤثر دارویی گلوریا، نگه دارنده گلوریا، ویتامین های گلوریا نام ببریم.
اط طرفی در این کمپانی محصولاتی همچون آویسل، گلروهگزیدین با درصد های مختلف و متنوع، انواع تالک های دارویی، پلی سوربات ها و سایر مواد اولیه برای تهیه ی انواع مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی و همچنین برخی از مواد غذایی بافت می شوند.
انواع محصولات گلوریا را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟
شرکت آوا شیمی صبا با بیش از 20 سال تجربه و فعالیت در زمینه تولید انواع مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی و همچنین مواد غذایی امروزه به یکی از شرکت های سر شناس و به نام در حوزه تبدیل شده که از همان ابتدا زیربنا و شعار خود را پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت قرار داده است، تا بتواند بهترین خدمات را به خریداران خود در این حوزه ارائه بدهد. با خرید محصولات گلوریا از شرکت آواشیمی صبا می توانید از اصالت کالا و همچنین ضمانت کیفیت کالا اطمینان کامل را داشته و در نهایت از خرید خود رضایت داشته باشید.
این شرکت تولید کننده انواع مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، دارویی و مواد غذایی یعنی آواشیمی برای آسودگی در خرید برای کاربران و خریداران خود، سعی کرده تا تمامی محصولات مورد نیاز را برای همیشه در انبار خود به تعداد کافی آماده ارسال داشته باشد تا در زمانی که مشتریان ما خرید خود را انجام دادند، بلافاصله محصول مورد نظرشان را دریافت نمایند.

در اسلامشهر به کدام دندان پزشکی مراجعه کنیم؟

۸ بازديد
به طبع پیدا کردن کلینیک دندان پزشکی که نزدیک منزل باشد و رفت و آمد و هزینه ی حمل و نقل را کم کند ممکن است کمی دشوار باشد خصوصا اگر افراد در شهر ها و استان های حومه تهران اقامت گزیده باشند. زندگی در اسلامشهر به همان مقدار که می تواند موجب آسایش باشد می تواند سبب دردسر نیز باشد امروز سعی به معرفی یکی از کلینیک های تخصصصی که بهترین دندان پزشکان را در خود جای داده است معرفی کنیم. کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا بیابانی با چندین دهه تجربه و فعالیت در زمینه ی دهان و دندان، با دارا بودن دو شعبه ی فعال در نیاوران و اسلامشهر شما را به دریافت انواع خدمات زیبایی و درمانی می کند. ما در هر دو کلینیک خود، بهترین دندان پزشکان و متخصصان را برای ارائه ی بهترین خدمات گرد هم آورده ایم. در دندان پزشکی اسلامشهر و نیاوران برای جلب رضایتمندی و اعتماد بیشتر مراجعین خود، اقدام به اجرای طرح مشاوره های رایگان در زمینه ی دهان و دندان داشته و در نهایت بدون تشخیص و زیر نطر دندان پزشک هیچ گونه اقدام زیبایی و درمانی برای فرد مراجع انجام نمی شود. شما می توانید بدون پرداخت هزینه برای مشاوره های اولیه و حتی معاینه، برای اطلاع از وضعیت سلامت و بهداشت دهان و دندان های خود به کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا واقع در هر دو شعبه ی نیاوران و اسلامشهر مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای تمامی خدمات زیبایی دندان نیز از این مشاوره ها بهره برده و در طی مشاوره، از نحوه درمان، طول درمان، هزینه خدمات و سایر موارد اطلاعات کامل را به دست آورید.
مزایای استفاده از خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا
  • ضمانت کامل خدمات انجام شده
  • نوبت دهی دقیق و بدون اتلاف وقت
  • مشاوره و معاینه رایگان با تعیین وقت قبلی
  • بهترین قیمت خدمات دندان پزشکی در تهران
  • محیطی آرام و مجهز با دقیق ترین دستگاه ها

معرفی یکی از دندان پزشکی های معتبر نیاوران

۶ بازديد
قطعا هر شخص برای مراحعه به دندان پزشکی و دریافت انواع خدمات زیبایی و درمانی سعی خواهد کرد به کلینیکی که نزدیک محل زندگی خود می باشد مراجعه کند تا رفت و آمد برای وی آسان تر و راحت تر باشد. اما در برخی شرایط شاید پیدا کردن کلینیکی در نزیکی منزل که دارای کیفیت مناسب و همچنین قیمت مناسبی نیز داشته باشد را نتوان پیدا کرد، در نتیجه در این مقاله سعی کردیم به معرفی یکی از کلینیک های دندان پزشکی واقع در نیاوران بپردازیم و خدمات آن را به شما معرفی کنیم.
انواع خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا
ما در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا سعی خواهیم کرد لبخندی متفاوت به شما هدیه بدهیم و اعتماد به نفس از دسته رفته را دوباره به شما هدیه دهیم. دکتر شیدا بیابانی با دارا بودن دو شعبه کلینیک دندان پزشکی نیاوران و همچنین کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر، آماده ارائه ی تمامیه خدمات، در زمینه ی زیبایی و درمانی از جمله ترمیم دندان، جراحی دندان، جراحی دندان عقل، ایمپلنت دندان، کامپوزیت، بروساژ دندان و همچنین سایر خدمات مربوط به دهان و دندان می باشد.
متفاوت ترین در نوع خود
از آنجایی که ما در هر دو کلینیک سعی بر ارائه ی مشاوره ی رایگان برای انجام هر گونه خدمات و در هر دو کلینیک و شعبه می باشیم، در نتیجه با سایر کلینیک ها متفاوت بوده و سعی بر جلب رضایت و اطمینان بیشتر مراجع کنندگان خود اقدام به این خدمات کرده ایم.
مزیت های استفاده از خدمات کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا
  • ضمانت کامل برای تمامیه خدمات انجام شده
  • نوبت دهی های دقیق و بدون اتلاف وقت
  • مشاوره و معاینه های رایگان با تعیین وقت های قبلی
  • بهترین قیمت خدمات دندان پزشکی در تهران
  • محیطی آرام و مجهز با دقیق ترین دستگاه ها

کلینیک دندان پزشکی تخصصی در اسلامشهر

۶ بازديد
برای درمان های مربوط به دهان و دندان بسیار مهم می باشد که کلینیکی تخصصی و البته با کیفیت پیدا کنیم، تا در نهایت از خدماتی که دریافت می کنیم رضایت کامل را داشته باشیم. شاید یکی از سخت ترین کار ها نیز برای یافتن کلینیکی که بتوان به طور کامل به خدمات آن ها اعتماد داشت و در کنار آن هزینه ی مناسب نیز داشته باشد در تهران کمی سخت باشد در این مقاله کمک می کنیم با یکی از کلینیک های با کیفیت در نیاوران آشنایی پیدا کنید.
به زندگی لبخندی دوباره بزنید ...
کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا بیابانی با داشتن چند دهه فعالیت و تجربه در زمینه های زیبایی و درمانی مربوط به دهان و دندان امروزه با دارا بودن دو شعبه واقع در نیاوران و همچنین اسلامشهر آماده ی ارائه ی تمامیه خدمات زیبایی و درمانی و همچنین ارائه ی مشاوره های رایگان می باشد تا مراجعه کنندگان از دریافت خدمات خود اطمینان و رضایت کامل را داشته باشند. تمامیه خدمات و مشاوره ها در هر دو کلینیک دندان پزشکی نیاوران و همچنین دندان پزشکی اسلامشهر به صورت یکسان انجام می شود.
خدمات تخصصی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا
کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در امور زیبایی و تخصصی دندان پزشکی، با ارائه ی وقت قبلی به درخواست کنندگان خود، آماده ارائه کلیه امور تخصصی دندان پزشکی و زیبایی دندان از جمله ایمپلنت، کامپوزیت دندان، ارتودنسی دندان، طراحی لبخند (لیفت لثه)، پروتز و روکش ثابت، سفید کردن دندان و سایر خدمات می باشد.
خدمات عمومی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا
در هر دو شعبه ی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا شما می توانید با دریافت نوبت قبلی از طریق تماس با کلینیک و یا واتساپ برای خدمات عمومی دندان پزشکی مانند ترمیم دندان، کشیدن دندان، جراحی دندان عقل و یا مشاوره برای درمان دردهای موضعی لثه و سایر موارد مراجعه کرده و به درمان مشکلات دندان و لثه خود بپردازید.

کلینیک دندان پزشکی تخصصی در نیاوران

۶ بازديد

برای درمان های مربوط به دهان و دندان بسیار مهم می باشد که کلینیکی تخصصی و البته با کیفیت پیدا کنیم، تا در نهایت از خدماتی که دریافت می کنیم رضایت کامل را داشته باشیم. شاید یکی از سخت ترین کار ها نیز برای یافتن کلینیکی که بتوان به طور کامل به خدمات آن ها اعتماد داشت و در کنار آن هزینه ی مناسب نیز داشته باشد در تهران کمی سخت باشد در این مقاله کمک می کنیم با یکی از کلینیک های با کیفیت در نیاوران آشنایی پیدا کنید.

به زندگی لبخندی دوباره بزنید ...

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا بیابانی با داشتن چند دهه فعالیت و تجربه در زمینه های زیبایی و درمانی مربوط به دهان و دندان امروزه با دارا بودن دو شعبه واقع در نیاوران و همچنین اسلامشهر آماده ی ارائه ی تمامیه خدمات زیبایی و درمانی و همچنین ارائه ی مشاوره های رایگان می باشد تا مراجعه کنندگان از دریافت خدمات خود اطمینان و رضایت کامل را داشته باشند. تمامیه خدمات و مشاوره ها در هر دو کلینیک دندان پزشکی نیاوران و همچنین اسلامشهر به صورت یکسان انجام می شود.

خدمات تخصصی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در امور زیبایی و تخصصی دندان پزشکی، با ارائه ی وقت قبلی به درخواست کنندگان خود، آماده ارائه کلیه امور تخصصی دندان پزشکی و زیبایی دندان از جمله ایمپلنت، کامپوزیت دندان، ارتودنسی دندان، طراحی لبخند (لیفت لثه)، پروتز و روکش ثابت، سفید کردن دندان و سایر خدمات می باشد.

خدمات عمومی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

در هر دو شعبه ی کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا شما می توانید با دریافت نوبت قبلی از طریق تماس با کلینیک و یا واتساپ برای خدمات عمومی دندان پزشکی مانند ترمیم دندان، کشیدن دندان، جراحی دندان عقل و یا مشاوره برای درمان دردهای موضعی لثه و سایر موارد مراجعه کرده و به درمان مشکلات دندان و لثه خود بپردازید.

منبع: https://entrance-exam.net/forum/members/nettiefloyd1.html

انواع ارتودنسی مناسب دهان و فک

۶ بازديد
معمولا براری اصلاح دندان های نامرتب و نابهنجاری های موجود در فک برخی افراد در سنین خاصی که رشد فک ها به طور کامل انجام و متوقف شده است، ارتودنسی دندان ها پیشنهاد می شود که دارای انواع مختلفی بوده و بر اساس تشخیص پزشک و نوع فک برای بیمار تجویز خواهد شد. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم بهتر است ارتودنسی دندان ها در سنین بین 8 تا 14 سالگی انجام شود تا فک ها کاملا رشد خود را کرده و در نهایت با انجام ارتودنسی دندان ها اشکالی در آینده ایجاد نگردد.
انواع ارتودنسی دندان ها
  • ارتودنسی های ثابت: در این روش براکت ها به دندان ها فیکس شده و امکان جابجایی آن ها برای فرد وجود نخواهد داشت در ارتودنسی ها ثابت رعایت بهداشت دهان و دندان ها مهم ترین نکته می باشد. همچنین به علت ثابت بودن آن ها درمان بهتر انجام شده و نتیجه ی بهتری به نسبت سایر مدل ها خواهد داشت. انواع ارتودنسی های ثابت ارتودنسی لینگوال و ارتودنسی دیمون، بریس های فلزی و سرامیکی می باشند.
  • ارتودنسی های متحرک: یکی از پر دردسر ترین مدل های ارتودنسی دندان ها، ارتودنسی های متحرک می باشند و به همراهی بیمار بسیار نیاز می باشد به همین علت برای سنین کمتر پیشنهاد نمی شود چرا که نگهداری برای سنین کمتر بسیار سخت تر و البته دشوار تر نیز می باشد. گفتنی است از این روش نیز برای رفع نابهنجاری ها و نامرتبی های خفیف مورد استفاده قرار گرفته می شود. از انواع ارتودنسی های محرک می توان به بریس های هاولی، بریس های زد اسپرینگ، بریس های بایت پلیت، بریس های نامرئی (اینوزیلاین) اشاره نمود.
بهترین نوع ارتودنسی دندان کدام است؟
بالاتر نیز به این سوال مهم پاسخ دادیم که پس از مراجعه به دندان پزشک و متخصص و پس از تشخیص های مورد نیاز تجویز پزشک بر اساس نابهنجاری ها و میزان نامرتبی دندان ها والبته شکل فک ها برای درمان به فرد پیشنهاد می گردد که قطعا مناسب ترین روش می باشد.