بروساژ دندان چیست و برای چه کسانی مناسب می باشد؟

دانستی برای افزایش اطلاعات عمومی

بروساژ دندان چیست و برای چه کسانی مناسب می باشد؟

۷ بازديد
این روز ها اکثر افراد به دنبال اصلاح دندان های خود برای خلق لبخندی زیبا می باشند. به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد با اصطلاحات رایج دندانپزشکی آشنایی کاملی نداشته باشند و اطلاعات کافی در رابطه با این خدمات زیبایی و درمانی برای دندان ها نداشته باشند. یکی از خدمات زیبایی دندانپزشکی بروساژ دندان و یا همان جرم گیری کامل دندان ها از سطح ریشه ای آن ها می باشد.
جرم دندان ساخته شده از یک ماده سخت معدنی می باشد که بر روی دندان ها تشکیل شده و بیشترین مقدار جرم در پشت دندان های جلویی پایین می باشد. به همین دلیل که مجاری غدد بزاقی به این قسمت باز می ‌شوند. جرم‌ گیری یا همان بروساژ فقط پلاک دندان و جرم دندان را از بین می ‌برد و سطح داخلی دندان را سفید نمی کند.
به طور کلی بروساژ دندان برای چه افرادی مناسب می باشد؟
اگر چند روزی مسواک نزنید و بهداشت دهان و دندان های خود را رعایت نکنید، مشاهده خواهید کرد که دندان ها شروع به جرم گیری و رسوب کرده و با یک مسواک زدن مجددا آن ها از بین می رود. اما افرادی که به مدت طولانی و به درستی به دندان های خود مسواک نزده و یا چای و قهوه و دخانیات استفاده می کنند، باید به دندان پزشک مراجعه کرده تا دندان ها و لثه هایشان جرم گیری و بروساژ شود تا از سلامت کامل دندان و لثه خود اطمینان حاصل کنند.
مزیت بروساژ دندان چه می باشد؟
از بین رفتن جرم های دندان ها به طور کامل باعث‌ کاهش پوسیدگی دندان می شود. بروساژ و جرم گیری دندان ها همچنین باعث بهبود ورم و التهاب لثه ها می شود و مانع از تبدیل شدن‌ این مشکل به‌ یک بیماری شدید لثه می گردد. با این ‌حال، مزیت ‌های جرم گیری دندان تنها تا زمانی ‌دوام دارد که‌ دوباره جرم روی دندان ها تشکیل نگیرد. بعضی از افراد که بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی رعایت نمی کنند، به جرم گیری دندان دوره‌ای نیاز پیدا می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.