استفاده از کدام روش بهتر است؟ روکش دندان و یا ایمپلنت

۶ بازديد
همگی ما بالاخره روزی پیر می شویم و به علت عوامل مختلف ممکن است دندان هایمان با تمام رسیدگی ها، دچار آسیب و پوسیدگی شود و برای رفع این مشکل لازم است به دندان پزشکی مجرب و ماهر مراجعه کنیم. اما امروزه به علت روش های متعدد موجود در بازار و تنوع بالای خدمات درمانی و افرادی که اطلاعات کامل و جامعی نسبت به برخی از درمان ها دارا نمی باشند، سخت باشد در نتیجه در این مقاله سعی داریم به موضوع مهم انواع روش های روکش دندان و همچنین استفاده از چه روش درمانی؛ بپردازیم.
روکش دندان چیست و برای چه دسته از افراد مناسب می باشد؟
ارائه ی خدمات درمانی روکش دندان برای افرادی که دارای پوسیدگی های شدید در ناحیه دندان و همچنین حساسیت دندان ها نسبت به سرد و یا گرم شدن شدید دندان ها و با توجه به تشخیص و نظر دندان پزشک برای فردی که مستعد انجام این عمل می باشد، انجام می شود.
انواع روش های روکش دندان
  • روکش‌ دندان فلزی
  • روکش دندان فلز-سرامیک (PFM)
  • روکش دندان تمام سرامیکی
لمینت دندان چیست و چه دسته از افراد امکان دریافت این خدمات درمانی را دارا می باشند؟
اگر آسیب و پوسیدگی در دندان ها جدی باشد و امکان نگهداری دندان ها دیگر میسر نباشد دندان پزشک مجبور به انجام خدمات لمینت دندان می باشد. در استفاده از این روش بخش های پوسیده ی دندان ها تراشیده و سپس با استفاده از مواد مخصوص قسمت های خالی شده پر می گردد. در واقع ایمپلنت دندان ها شامل یک ریشه ‌ی پیچی می باشد که به طور متداول و معمول از جنس تیتانیوم ساخته شده است و به داخل استخوان فک وارد می‌ شود.
کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا
با مراجعه و دریافت انواع خدمات درمانی و زیبایی در کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا که دارای دو شعبه در تهران و اسلامشهر می باشد می توانید در هر دو شعبه از مشاوره های رایگان آن بهره برده و بهترین نوع خدمات را دریافت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.