از چه طریق آویسل خریداری کنیم؟

دانستی برای افزایش اطلاعات عمومی

از چه طریق آویسل خریداری کنیم؟

۸ بازديد
پودر سفید رنگی که بیب بو و بی مزه می باشد درواقع پودر آویسل، که با نام MCC،E460 نیز شناخته شده است امروزه یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین مواد برای اخت و تولید انواع دارو و سایر صنایع می باشد. میکروکریستالین سلولز در واقع از سلولز چوب آلفا تهیه و درست شده است و به عنوان یک ماده ضد انقباض، ضد کپک و همچنین به عنوان نوعی امولسیفایر عمل می کند. این ماده یعنی آویسل ها در آب، اسید های رقیق شده و همچنین در اکثر حلال های آلی حل نمی شوند و این ویژگی می تواند برای ساخت برخی از محصولات مزیت محسوب شود. این محلول در محلول های هیدروکسید سدیم تقریبا نامحلول می باشد. میکروکریستالین سلولز می تواند با فرآیند های  متفاوتی از جمله تبخیر، هیدرولیز اسید و اکستروژن تولید شود. این ماده به دلیل اثر مویرگی تخلخل سطح آن بسیار جذب می شود زیرا به عنوان یک حامل برای مایعات عمل می کند. تخلخل آن، باعث خشک شدن و تمیز شدن سریع گرانولاتور مرطوب می شود.
از کجا می توانیم آویسل تهیه کنیم؟
شرکت آوا شیمی صبا با چندین دهه سابقه و فعالیت درخشان در زمینه تولید و تامین انواع موارد دارویی و همچنین مواد جانبی از این حساسیت مطلع بوده و سعی داشته همواره از با کیفیت ترین و مطرح ترین برند های حال حاضر جهان این ماده مؤثر را تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت در حال حاضر امکان خرید آویسل را در سبد فروش خود داشته و شما می توانید با تماس با دفتر مرکزی، از شرایط، برند و سایر موارد دیگر اطلاع کسب نمایید.
کاربرد انواع آویسل ها
همانطور که بالا تر نیز اشاره کردیم ماده و پودر آویسل کاربرد های متنوعی دارا می باشد از جمله کاربرد در صنعت تولید مواد غذایی به عنوان تثبیت کننده داغ و سرد، ضد انعقاد، جایگزین چربی در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان ضخیم کننده چربی و همچنین صاف کننده و در صنعت نوشیدنی سازی به عنوان عامل ژل، تثبیت کننده، عوامل ضد انجماد و همچنین مواد معلق مورد استفاده قرار می گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.