از کجا می توانیم کلروهگزیدین را خریداری و تهیه کنیم؟

۷ بازديد
از همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم و بگوییم که لیفت و یا جراحی لثه، هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و یکی می باشند به طور کلی یکی از جراحی های رایج در دندان پزشکی ها برای اصلاح طرح لبخند و همچنین اصلاح شکل و ابعاد لثه ها، لیفت لثه می باشد. در جراحی های لیفت لثه دندان پزشک و متخصص به کمک لیزر و یا چاقوی جراحی بافت اضافی لثه را بر داشته و خط لثه را صاف و همتراز می کند و سپس برای جلوگیری از خونریزی و یا نگه داشتن بافت ها در جای خود، آن ها را بخیه می زند. به طور کلی فرآیند لیفت
کلروهگزیدین چیست و چه کاربردی دارد؟
شاید یکی از پر مصرف ترین دهانشویه های مورد استفاده در انواع دندان پزشکی ها، کلروهگزیدین باشد که برای درمان های عفونت های مختلف دهان، زخم های دهان و همچنین دندان تجویز می گردد. استفاده از کلروهگزیدین بر طیف وسیعی از انواع باکتری های منفی و مثبت، انواع قارچ ها و همچنین برخی ویروس ها از جمله ویروس های مولد و ایجاد کننده ی ایدز و هپاتیت موثر و مفید می باشد. همچنین با خرید کلروهگزیدین و استفاده از مشتقات ساخته شده به وسیله ی این ماده، بیش از 50 دارو و همچنین مواد دارویی ساخته می شود. همچنین این ماده توانایی اتصال به پوست و غشا های مخاطی قوی آن داشته و در نتیجه فعالیت طولانی مدت را فراهم می کند. ماده ی کلروهگزیدین به شدت خاصیت کاتیونی داشته و این ماده در سه فرم دی‌گلوکونات، استات و هیدروکلرید وجود داشته و به بازار عرضه گردیده است که دو فرم دی‌گلوکونات و استات حلال در آب می باشند. اغلب علت چسبندگی موجود در ماده ی کلروهگزیدین را به علت خاصیت کاتیونی آن نسبت می‌ دهند که باعث اتصال آن به گروه های آنیونیک موجود در گلیکوپروتئین‌ ها و همچنین فسفوپروتئین ‌های سطح مخاط دهانی می شود.
مجموعه و شرکت آوا شیمی صبا یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان به نام انواع مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، غذایی و همچنین دارویی می باشد که با بیش از چند دهه تجربه و فعالیت در این زمینه با شعار پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت  می باشد و همچنین از دسته مزایای خریداری از مجموعه ی آوا شیمی صبا، ضمانت کیفیت کالا، ارسال نمونه دارو برای تقاضا کنندگان و البته خریداران و همچنین ضمانت اصالت کالا می باشد.
لثه در یک جلسه، به اتمام می رسد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.