همه چیز درباره ایمپلنت دندان

دانستی برای افزایش اطلاعات عمومی

همه چیز درباره ایمپلنت دندان

۷ بازديد
یکی از روش های با دوام برای جایگیزی ریشه های سست دندان ها، ایمپلنت دندان می باشد که یکی از درمان های استاندارد برای پر کردن جای خالی ریشه دندان ها می باشد. بسیاری از افراد به علت های مختلفی مانند گذشت زمان و پیری، کشیدن دندان و یا سایر موارد؛ دندان های خود را از دست می دهند. از دست دادن دندان ها باعث می شود اعتماد به نفس افراد کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن در جویدن و خوردن نیز مشکل ایجاد گردد بنابراین ایمپلنت دندان هم می تواند جنبه زیبایی و هم جنبه ی درمانی داشته باشد. از آنجایی که انجام این روش می تواند روشی درمانی نیز تلقی بشود برای بسیاری از افراد قیمت ایمپلنت دندان ها بسیار مسئله ی مهمی نمی باشد.
ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نمی باشد و ممکن است مضر باشد؟
  • در صورت سابقه انجام شیمی درمانی یا رادیوتراپی و یا در حال حاضر این درمان ها را انجام می دهید، باید بدانید که احتمال موفقیت درمان ایمپلنت دندان به نسبت سایر افراد، کمتر می باشد.
  • موارد خاص پزشکی مانند ابتلا به پوکی استخوان و بیماری هایی مانند آن هنوز اطمینانی حاصل نشده است و تاثیر آن در کارکرد و ماندگاری آن هنوز مشخص نمی باشد.
  • برای انجام این جراحی سلامت لثه فرد مهم می باشد و علاوه بر آن باید استخوان های فک قدرت و انسجام کافی برای نگهداری آن را داشته باشند.
  • در بسیاری از موارد اگر متقاضی از دخانیاتی مانند سیگار استفاده کند، دندانپزشک از درمان خودداری می کند
  • در صورتی که بخواهید تمام دندان ها را به روش کاشت دندان جایگزین کنید، در فک بالا به شش تا هشت و در فک پایین به چهار تا شش ایمپلنت نیاز خواهید داشت.
  • رعایت بهداشت عمومی دهان و دندان در بالا بردن عمر ایمپلنت تاثیر بسیاری دارد. ایمپلنت ها طرح لبخند را بهبود بسیاری می بخشند.
کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا یکی معتبر ترین کلینیک های دندان پزشکی با بیش از یک دهه سابقه در زمینه ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی به مراجعان خود، خدمات ایمپلنت دندان را با بهترین متخصصین ارائه می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.